Biblioteca sobre rodes

Dijous, 14/03/2019 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Amb aquest nom comença a rodar el nou projecte de les Biblioteques Municipals. L’objectiu és realment engrescador: promoure el gust per la lectura en diferents punts de Reus.

Per mitjà d’una food truck rebatejada com “Biblioteca sobre rodes: Bibliooh! Acostem tota mena de literatura (poesia, novel·la, contes infantils…) tant a lectors i lectores habituals, com a incipients aspirants a ser-ho.

Les destinacions que ha inaugurat aquesta particular biblioteca han estat diverses. La primera para ens va portar a l’Hospital Universitari de Sant Joan on pacients, acompanyants i personal sanitari es van interessar pel nou servei bibliotecari. Els veïns i veïnes del Mas Pintat es van encuriosir de seguida en veure l’andròmina rodant plena de libres. I els nens i les nenes de l’escola Rubió i Ors van poder gaudir de la “marieta Groga”, protagonista d’una hora del conte ben peculiar. I els més petits d’un sorprenent laboratori literari dins la llar d’infants.

La següent destinació ens va portar al Mas Carandell; on els nens i les nenes de la llar d’Infants La Ginesta ens van visitar i poder gaudir de la companyia d’una rateta de peluix durant l’hora del conte itinerant.

A les sortides del mes de març, la Biblioteca sobre rodes, s’afegirà a la celebració del Dia Internacional de poesia oferint diverses activitats relacionades amb la poesia com ara lectura de poemes en veu alta.

Mireu el calendari de març:

Hospital de Reus, el dia 19 de 10 a 13h.

Mas Pintat, el dia 20 de 16 a 19h.

Mas Carandell, el dia 21 de 10 a 13h.