Bibliografia "Activa't per la justícia ambiental"

Dimecres, 05/01/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Durant els mesos de gener i febrer les Biblioteques Municipals de Reus us oferim des de fa uns anys activitats relacionades amb el projecte "Fem consciència". Activitats relacionades amb tot el que fa referència a l'Agenda 2030, i els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Aquest any el dediquem a la justícia ambiental amb el lema "Activa't per la justícia ambiental" del programa Biblioteques Sense Fronteres. Biblioteques sense fronteres és una iniciativa del Servei de Biblioteques del Departament de Cultura i l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament de la Generalitat de Catalunya. El seu objectiu és apropar al públic de les biblioteques de Catalunya el coneixement i la comprensió davant de les situacions de vulneració de drets humans, i facilitar els recursos per l’acció, contribuint així a la construcció d’una ciutadania global transformadora.

Per acompanyar aquestes activitats, us oferim una bibliografia on podeu trobar els documents disponibles a les Biblioteques Municipals posteriors al 2015 que parlen sobre aquest tema. També podeu consultar la bibliografia feta pel Servei de Biblioteques de la Generalitat on trobareu tot el que hi ha a la Xarxa de Biblioteques i que podeu demanar en préstec interbibliotecari en cas que a Reus no ho tinguem.

Xerrada: 'Quin impacte té la meva lectura? El contingut i el continent sí  que importen' — Cultura