Audiollibres a la biblioteca

Dijous, 24/03/2016 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Una nova forma de llegir llibres. Els audiollibres són llibres llegits i per tant no són llibres que es llegeixen sinó que s’escolten.

Els audiollibres són una bona solució per persones a qui els agrada molt la lectura i que volen aprofitar aquells moments que no poden tenir un llibre entre les mans per poder escoltar-los: gent que condueix força, gent que té poc temps, que treballen molt de temps davant de l’ordinador i cansen la vista. I gent amb problemas de visió que volen continuar gaudint de la bona literatura.

És per això que la biblioteca ha adquirit un fons actual d’audiollibres en català. Ja fa temps que a la biblioteca tenim alguns audiollibres, però fins ara només en teníem en castellà i d’obres clàssiques.

A partir d’ara podeu gaudir de la lectura d’bres d’autors actuals i en català.

Consulteu la relació dels nous audiollibres.