Aquest Sant Jordi les biblioteques no parem!

Dijous, 23/04/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Com cada any les Biblioteques Municipals de Reus celebrem Sant Jordi amb moltes activitats al voltant del llibre i la lectura. Aquest any, tot i estar confinats no pot ser d'una altra manera.

Us hem preparat una sèrie d'activitats que no us podeu perdre:

-- Durant tot el dia:

• Repte "Reus llegeix per Sant Jordi". Inscriviu-vos i anoteu quantes pàgines heu llegit el dia de Sant Jordi; i a més, podeu fer-vos una fotografia amb el llibre que heu llegit i etiqueteu-ho amb #SantJordiACasa #SantJordiReus
  • Emissió de vídeos realitzats pels autors locals amb la presentació de les seves obres
-- A les 11 del matí: "Il·lustra'm lallegenda de Sant Jordi" Mentre la Roser Bonet ens explica la llegenda de Sant Jordi, tres il·lustradors ens la van dibuixant

-- A les 6 de la tarda: Taula rodona i xat en directe "Les mil cares del dia del llibre". Tertúlia amb diferents persones relacionades amb el mon del llibre.

De fet, ja vam començar la setmana amb la presentació del punt de lectura d'autors locals;  i el xat "Els autors en directe" que podeu recuperar aquí.
Dimarts continuavem amb l'emissió del "Fem consciència", que podreu anar seguint cada 15 dies; i a la tarda va haver-hi una trobada virtual de Lecxit, l'activitat que durant el curs estem fent a les Biblioteques Municipals.
I ahir dimecres no podia faltar l'hora del conte "La llegenda de Sant Jordi" a càrrec de Roser Bonet.
I no oblideu que conjuntament amb el Casal de Joves us hem proposat tres reptes que podeu continuar fent a través de les xarxes:

I com que no ens agrada parar, divendres podreu veure l'emissió del "Fem memòria: A viva veu"  (que anirem repetint cada 15 dies) i dilluns presentem conjuntament amb la Biblioteca del Centre de Lectura la Bibliografia de Joaquim Bartrina.