(1814 - 2014)

Dijous, 06/02/2014 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Activitats a la biblioteca Central Xavier Amorós.

L'any 2014 es commemoren els 200 anys del naixement del general Prim i la biblioteca Central Xavier Amorós ha previst una sèrie d'activitats per tal d'aproximar-nos el personatge històric, emblema de la nostra ciutat i, a la vegada, que el personatge ens porti a conèixer i a aprofundir alguns aspectes de l'època històrica, social i cultural que ell va viure. Per als ciutadans i ciutadanes de Reus, conèixer aquet període contribueix també a perpetuar la memòria històrica.

ACTIVITATS

• Del 6 de febrer al 22 de març. Exposició bibliogràfica.
  • 19 de febrer: Contes a cau d'orella: anècdotes del General Prim a càrrec de Jaume Ciurana
  • 20 de febrer: Panoràmica de la música a Catalunya a l'època del General Prim: Sales de concert, esgrésia, festes populars, a càrrec de Francesc Rius
  • 27 de febrer,  a les 8 de la tarda, 6 i 13 de març, a 2/4 de 7, Taller de lectura sobre La Berlina de Prim a càrrec de Josep Fàbregas. Inscripcions al taulell de la sala general
  • 22 de març: Visita al Museu Nacional d'Art de Catalunya, dins el programa "Públics BIB"