Acte d'inauguració de l'exposició Poesia Visual de Cesc Serrat

Dimarts, 05/03/2019 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El passat divendres, a la Sala Central de la Biblioteca Central Xavier Amorós, es va celebrar l'acte d'inauguració de l'exposició de Poesia Visual de Cesc Serrat, exposició que commemora l'Any Brossa en el centenari del seu naixement i que enceta la programació d'activitats del mes de la poesia a les Biblioteques Municipals de Reus. L'exposició mostra un conjunt de 75 poemes visuals on l'artista egarenc barreja el concepte simple amb la imatge provocadora, interpel·lant a l'observador a una percepció subjectiva, experiencial i evocadora de l'obra. Per una altra banda, l'acte que suposava la inauguració de l'exposició va aplegar una trentena d'assistents que van poder gaudir d'un espectacle poètic de rondalla musical i cançons tradicionals interpretat pel propi artista Cesc Serrat.
Francesc Serrat neix a Terrassa, a la ciutat de "Dido", l'any 1949. L'historial de l'artista egarenc recorre tant el terreny del teatre, de la pedagogia, de l'animació cultural així com el de la plàstica. En tant que artista plàstic, ha estat premiat per la seva obra en disseny, pintura i cartellisme.
L'exposició es pot visitar a la Sala Central de la Biblioteca Central Xavier Amorós fins al 31 de març.