ACOMIADEM EL NOVEMBRE...

Dijous, 01/12/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

S’ha acabat el novembre, però ens quedem amb una de les millors coses que ens han passat aquest mes, que és haver pogut sentir de viva veu la Maria Cabrera recitant els poemes de La ciutat cansada (Premi Carles Riba 2016, poca broma), acompanyada del piano subtil d’Irene Fontdevila. Elles dues són «Vladivostok» i diuen els seus poemes, però també algun de Maria Mercè Marçal i Gabriel Ferrater.

Aquesta perla va ser la cirereta que va tancar el programa FILS 2022, que es fa per celebrar l’obertura de la Biblioteca Pere Anguera cada novembre, amb l’arribada del vent i el primer fred.

Una edició intimista, amb l’acompanyament incondicional de la coreògrafa Magda Borrull i Núvol Blanc, i també una edició atrevida («Flux de talents») perquè ens ha permès fer un experiment, tancant 4 creatius (l’escriptor Ferran Garcia, l’artista Maria Pallejà, el cantautor Fito Luri i la fotògrafa Tània Sales) 12 hores en una biblioteca i sense cap exigència, deixar-los fer. Des d’aquí, moltes gràcies!!