9 de Maig Dia d'Europa. Per celebrar-ho acompanya'ns en la lectura del llibre "La Senda del progreso" d'Agustí Segarra

Divendres, 06/05/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Per celebrar el Dia d'Europa les Biblioteques Municipals i el Centre de Documentació Europea de la URV us conviden a la següent activitat.

EUROPA: CAP A UN FUTUR MILLOR? Un Club de Lectura trepidant de la mà de l'autor del llibre, Agustí Segarra, catedràtic d’Economia i professor de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili.

Inici de l’activitat: dilluns 9 de maig

Trobada i col·loqui amb l’autor: dijous 2 de juny a les 18h

Lloc: presencial a la Biblioteca Pere Anguera de Reus o per streaming

Les persones interessades poden passar a recollir el llibre per les Biblioteques Municipals de Reus o al CRAI del Campus Bellissens  (comunitat universitària) a partir del dia 9 de maig per tal de portar-lo llegit el dia 2 de juny.

Cartell Dia d'Europa