24 d'octubre Dia de les Biblioteques

Dimecres, 21/10/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques Municipals de Reus celebrem el dia 24 d’octubre, dia de les Biblioteques amb una novetat: la ruta teatralitzada “Entre biblioteques”.

Sortirem de la Biblioteca Xavier Amorós a 2/4 d’11 del matí en direcció la Biblioteca Pere Anguera i pel camí farem diverses parades en llocs emblemàtics de la ciutat, on uns peculiars personatges ens explicaran la història de les biblioteques i la lectura de forma amena i divertida. Retornarem de nou a la Biblioteca Xavier Amorós al voltant de la 1 del migdia per diferent itinerari.

L’activitat és apta per a tots els públics, gratuïta i cal reserva prèvia –les places són limitades.

Si ens vols acompanyar dissabte 24 d’octubre a 2/4 d’11 del matí envia’ns un correu [email protected] o truca’ns al telèfon 977 010 025.

Amb aquesta acció, ens sumem a la commemoració del Dia Internacional de les Biblioteques que se celebra des de 1997 en record a la destrucció de la biblioteca de Sarajevo durant el conflicte dels Balcans. Volem fer visible el valor de la lectura i el paper de les biblioteques com a lloc de trobada de lectors de totes les edats, i com a eina d'integració i de millora de la formació i de la convivència. Aquesta iniciativa també és el nostre homenatge a la valuosa tasca de les bibliotecàries i bibliotecaris al llarg de la història.