15 d'octubre Dia Internacional de la mort gestacional

Dimarts, 15/10/2019 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Fins el dia 20 d'octubre podeu trobar a la Biblioteca Central Xavier Amorós l'exposició "Dol d'estels", una exposició d'homenatge-recordatori a infants morts abans de néixer o poc després a càrrec de l'Associació Dol d'Estels.

El dimecres dia 16 a la Biblioteca Central Xavier Amorós a l'hora del conte es narrarà el conte "Els dos germans" sobre aquesta temàtica i posteriorment hi haurà una xerrada amb membres del col·lectiu Dol d'estels i la il·lustradora del conte Itziar Fernández, psicòloga i escriptora.

El dijous dia 17 a la Biblioteca Pere Anguera aquest mateix conte es farà a la sessió de contes "La cotorra m'ha dit..."

També podeu consultar la bibliografia sobre el tema que està exposada a la sala central de la Biblioteca i que forma part del fons de les Biblioteques Municipals de Reus.