125è aniversari de l'Assemblea de Reus de la Unió Catalanista

Dilluns, 28/05/2018 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques Municipals de Reus, aporten informació bibliogràfica referent a l'acte de l'Assemblea de la Unió Catalanista, posterior a la denominada Bases de Manresa (1892), que es va celebrar a Reus l'any següent. L'Ajuntament de Reus, en motiu del 125 aniversari fa un acte commemoratiu i edita un fulletó informatiu. La bibliografia inclou documents relacionats amb l'acte de Manresa i el de Reus, i s'indica si són disponibles a la Biblioteca Central Xavier Amorós o a la Biblioteca Pere Anguera amb el seu topogràfic.

També forma part del fons de l'hemeroteca històrica de la Bibilioteca Central Xavier Amorós el diari Lo Somatent de l'època (1893) on es recull la notícia, exposat durant tota la setmana al vestíbul de l'Ajuntament.

Tota la informació referent a la commemoració a l'adreça de reus.cat