La Biblioteca Central Xavier Amorós de Reus viu intensament la diada de Sant Jordi.

Dijous, 24/04/2014 - Biblioteca Central Xavier Amorós

La Biblioteca Central Xavier Amorós va participar activament en les activitats del dia de Sant Jordi.

Al matí diferents escoles van poder gaudir de l’activitat que organitzàvem amb autors infantils que aquest any havien tret alguna novetat. Els autors els van parlar dels seus llibres i del procés de creació. Els escolars van poder parlar amb Jordi Agràs del seu conte Un Món esberlat, un món apedaçat ; amb la Patrícia Domingo i l’Alba Domingo,  autores del llibre Els valents pirates del Trencadís i amb el dibuixant Marc Díez autor del cartell de Sant Jordi d’enguany.

Al mateix temps a l’estand de l’Ajuntament a la plaça del Mercadal hi havia exposades les darreres publicacions locals i es va distribuir el punt que editala Biblioteca amb les darreres obres locals publicades ila Guiade Lectura, aquest any dedicada al 1714. Durant tota la setmana al vestíbul de l’Ajuntament es podran veure algunes de les obres d’aquesta guia.

De deu del matí a les dues del migdia tothom que va voler va poder gravar la seva recomanació de Sant Jordi en el Videobook fet conjuntament amb el Casal de Jovesla Palma.

I finalment de sis a vuit de la tarda els autors locals van poder signar els seus llibres a l’estand de l’Ajuntament.

Dada de Sat Jordi Diada de Sant Jordi
Diada de Sant Jordi  Diada de Sant Jordi