Els infants de Reus derroten el Tiberivirus a la Supernit a les Biblioteques

Dissabte, 01/06/2024 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Els Súpers es van apropar a les Biblioteques de Reus a gaudir d'una Betaventura amb la Supernit. L'activitat organitzada per SX3 i les Biblioteques públiques de Catalunya van proposar el repte als infants de vencer el terrible Tiberivirus que anava fent desaparèixer els llibres de totes les prestatgeries de les Biblioteques, així que els Beta van demanar la col·laboració dels Súpers per aconseguir derrotar tan terrible amenaça. Gràcies al Manual d'Antivirus i els consells d'en Charlie, els infants van anar superant les estacions una a una fins a arribar a la gran prova final que consistia a ballar les coreografies de les cançons dels Beta. Els versos, la música i els passos de ball van aconseguir, ara sí, derrotar al Tiberivirus i recuperar tots els llibres, les paraules, la imaginació i la nostra memòria, fet que va produir un esclat de joia entre les famílies presents.
Tal era el repte que no s'ho van voler perdre 83 assistents a la Biblioteca Central Xavier Amorós i 45 a la Biblioteca Pere Anguera. A la resta de Catalunya  prop de 200 biblioteques de tot Catalunya han estat l'escenari de la Supernit a les biblioteques del SX3, una activitat de foment de la lectura entre el públic infantil que ha aplegat gairebé 10.000 participants.