Cloenda dels clubs de lectura d'adults de les Biblioteques Municipals de Reus

Dijous, 08/06/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El curs s'acaba i això significa que els clubs de lectura de les Biblioteques Municipals de Reus ja van fent les últimes sessions. Com a cloenda d'aquest curs 2022-23 es va realitzar la conferència "El llibre en la pintura: L'objecte i el símbol" a càrrec de Pedro Medina a la Biblioteca Pere Anguera. El Pedro Medina ens va fer un repàs de l'aparició dels llibres en la pintura al llarg dels segles molt interessant. Què signifiquen els llibres en els quadres en cada moment de la història? Els llibres eren un perill o eren cultura? Qui llegeix més en la pintura, els homes o les dones? Els llibres amb l'aparició de la impremta es veien com ara podem veure les noves tecnologies o la intel·ligència artificial?

Els assistents a la xerrada formaven part d'algun dels més de 10 clubs de lectura per adults que durant aquest curs s'han realitzat a les biblioteques municipals, i que han mobilitzat més de 250 persones. Els clubs de lectura de les biblioteques es reiniciaran el mes de setembre/octubre i les inscripcions començaran a finals d'estiu a inscripcions.reus.cat.

Els clubs que es fan a les Biblioteques en aquest moment són:

• Club de lectura de literatura (A i B)
  • Club de lectura "Llegir el teatre"
  • Club de lectura de poesia
  • Club Apunt de música
  • Club de lectura en anglès
  • Club de lectura El sentit de la vida
  • Club de lectura de feminisme
  • Club de lectura en castellà
  • Club virtual "clàssics"
  • Club virtual "Relats breus"
  • Club enrola't