Tertúlia i presentació del llibre "En cristiano! Policia i Guàrdia Civil contra la llengua catalana" d'Ignasi Bea Seguí.

Dilluns, 11/06/2018 - Biblioteca Pere Anguera

El passat dimecres, 6 de juny, a la Biblioteca Pere Anguera, vam poder gaudir d'una tertúlia amb l'autor del llibre, acompanyat per l'escriptora Isabel-Clarà Simó i el moderador de l'acte Biel Ferrer.

El punt de partida de la xerrada va ser el llibre En Cristiano! Policia i Guàrdia Civil contra la llengua catalana, editat per Cossetània i que recull diversos casos de discriminació lingüística provocats pel fet de parlar en català amb les forces i cossos de seguretat de l'Estat. La tertúlia va donar peu a parlar sobre la percepció de l'ús actual de la llengua catalana per part del assistents.

A més a més, l'escriptora Isabel-Clara Simó va signar un exemplar de la biblioteca del seu llibre Jonàs. El podreu localitzar a la Novel·la Catalana amb el topogràfic N(SIM)JON