Taller escriptura- Poetry Slam

31/03/2022 Institut Gabriel Ferrater
Els alumnes de l'institut Gabriel Ferrater han creat uns textos molt originals. Denoten que han els alumnes han treballat de valent i que la inspiració no els hi ha mancat. Felicitats!
24/03/2022 Institut Salvador Vilaseca
A l'Institut Salvador Vilaseca els tallers d'escriptura i d'interpretació s'han fet en una sessió doble molt amena i divertida. Durant el taller d'escriptura, seguint les claus que ens ha donat el Salva Soler, ha resultat fàcil crear bons poemes i, en un tres i no res, deixar-los enllestits per la interpretació .

22/03/2022 Institut Josep Tapiró
A l'institut Josep Tapiró, el taller d'escriptura ha resultat molt profitós. Només començar la classe, els alumnes han quedat impressionats amb la posada en escena que ha fet Salva Soler d'una de les seves composicions i amb aquest exemple ha estat fàcil trobar la inspiració per a crear poesia pròpia. Abans, però, com no podia ser d'una altra manera, han escollir el vers de Ferrater del llibre "Les dones i es dies". Aquests llibres formaven part del lot itinerant que les Biblioteques Municipals han preparat pel Poetry Slam "Som Ferrater" i que ha rodat pels sis instituts, trobant la seva darrera parada al Tapiró.

22/03/2022 Institut Gaudí
Al Poetry Slam "Som Ferrater" poden participar alumnes de 4t d'ESO o de 1r de BAT dels instituts de secundària de Reus. De l'Institut Gaudí, són un grup de 4t d'ESO el que participa, i amb la idea de crear bona poesia segueixen al peu de la lletra les recomanacions que el Salva Soler fa a cadascun d'ells. I, d'aquesta manera, no passa gaire estona per que a les pàgines blanques dels alumnes comencin a aflorar els poemes.

17/03/2022 Institut Domènech i Montaner
El taller d'escriptura del Salva Soler a l'institut Domènech i Montaner, no va decebre ningú. Només començar Soler fa una pregunta a la classe,  "A no li agrada la poesia?" El 40 % aixeca el braç…  Diuen que no l’entenen, que és avorrida… Però en acabar la sessió, la poesia els agrada a tots tant que són capaços de crear una de pròpia, expressant sentiments i amb llenguatge propi.

17/03/2022 Institut Baix Camp
Els tallers d'escriptura comencen a l'Institut Baix Camp. La finalitat dels tallers és doble, d'una banda fomentar la creativitat poètica dels joves i de l'altra donar a conèixer l'obra de Gabriel Ferrater, en el marc de la commemoració de l'Any Ferrater. La presentació  del taller a l'institut compta amb la presència del Regidor del Cultura Daniel Recasens, qui adreça unes paraules als alumnes per animar-los a gaudir de la poesia i de la classe magistral de Salva Soler. Des del primer moment, Salva Soler captiva l'atenció dels participants. Atents escolten les seves explicacions sobre estratègies creatives provocadores d'inspiració. Els resultats poètics no es fan esperar, en acabar la classe, molts tenen formada la seva poesia, on no hi falta un el vers d'un poema de Ferrater, condició que recull les bases del concurs.