Lectors de la Biblioteca fan la ruta teatralitzada de Puig i Ferreter a la Selva del Camp

Diumenge, 14/12/2014 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Diumenge 14 de desembre un grup de lectors i lectores va anar a la Selva del Camp per fer la ruta de Puig i Ferreter, que des de l'estiu organitza l'Ajuntament de la Selva i l'Escola de lletres de Tarragona. La ruta s'inicia al Castell del  Paborde on es fa una petita introducció, i després se surt   a fer un recorregut per diferents punts del nucli antic de la Selva, un total de 6. A cada punt es fa la lectura dramatitzada d'un fragment de diferents obres de teatre de l'autor.

Aquest ha estat el primer acte del cicle "Un Nadal Amorós". Dimarts hi haurà la trobada de clubs de lectura de Reus i comarca i dimecres i divendres els poemes musicats de Xavier Amorós.