Ajuntament de Reus

JEP2025: Exposició bibliogràfica i xerrada a l'entorn de la figura del Dr. Salvador Vilaseca

Dilluns, 06/10/2025 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Un any més les Biblioteques Municipals de Reus participen a les Jornades Europees de Patrimoni (JEP 2025), considerades com l'activitat participativa més important d'Europa en relació amb el patrimoni cultural. Enguany, en commemoració del 50è aniversari de la mort del Dr. Salvador Vilaseca, hi participem amb una exposició i una taula rodona a l'entorn de la seva figura:

Del 6 al 12 d'octubre. Exposició bibliogràfica de Salvador Vilaseca a la Biblioteca Central Xavier Amorós. Mostra bibliogràfica de les obres de l'arqueòleg, així com de les notícies que sobre ell aparegueren en algunes de les capçaleres més importants de la premsa local de Reus. Ja la podeu visitar al mateix vestíbul de la Sala Central de la Biblioteca.

El 9 d'octubre a les 19h a la Biblioteca Central Xavier Amorós. Xerrada "Salvador Vilaseca, el seu llegat patrimonial i bibliogràfic" a càrrec de Lluïsa Pallejà Vilaseca, Jaume Massó Carballido i Sergi Navarro, arqueòlegs.

Altres imatges: