Els silencis de la Boca de la Mina d’Andreu Sotorra

Els silencis de la Boca de la Mina d’Andreu Sotorra

Novel·la realista sobre l'adolescència d'una persona que marcará per sempre la seva vida amb la condició de perdedor. Pere Gabriel, amagarà un secret íntim que no revelarà fins a la vellesa quan una jove advocada, dedicada a la investigació històrica, fa sortir a la llum el seu cas. El protagonista, ja vell, aconsegueix finalment trencar el silenci.

Andreu Sotora, escriptor i periodista, és nascut a Reus. Ha publicat vint-i-cinc llibres (la majoria de novel·la breu i contes), alguns en constant reedició i traduïts a altres llengües, i tots escrits a la seva casa, el refugi “La Vinyeta” de Duesaigües (Baix Camp). Ha obtingut una vintena de premis literaris de narrativa curta i de novel·la i el Premi Trajectòria pel conjunt de la seva obra de crítica literària.

A la Biblioteca Central Xavier Amorós vam tenir l’oportunitat de comptar amb amb la presència de l’autor en el Club de Lectura realitzat sobre “Els silencis de la Boca de la Mina”. En aquest enllaç podeu descarregar-vos la fitxa de lectura que vam elaborar per l’ocasió: https://biblioteques.reus.cat/clubs-de-lectura/els-silencis-de-la-boca-de-la-mina

Lectura de quilòmetre zero a e-Biblio

Bona lectura!