CONTES SOLIDARIS ELS SEGONS DIMECRES DE CADA MES

Des de l’obertura de la Biblioteca Central Xavier Amorós, tots els segons dimecres de cada mes, puntuals a la cita, hem fet i seguim fent, les sessions de Contes Solidaris a la Sala infantil.

Voluntaris i voluntàries de les ONG membres del Consell Municipal de Solidaritat i Cooperació Internacional de l’Ajuntament de Reus expliquen contes i comparteixen històries de solidaritat, de pau, de justícia social, de drets humans, del dret d’asil, de cooperació i de foment de la diversitat.

Han estat 20 anys de compartir històries amb infants i les seves famílies, gestionat pel departament de Solidaritat i Cooperació de l’Ajuntament i sempre amb la complicitat de la Cristina, la Dolors, la Sílvia i el Santi de la biblioteca.

D’aquesta activitat mensual també n’han sorgit publicacions com El planeta del foc de Martí Olivella o La camella del meu desert d’Ignasi Riera. I un parell de Guies de Contes Solidaris amb un ampli recull de contes explicats per treballar diferents valors vinculats amb la temàtica de la solidaritat i la cooperació.

La biblioteca també ens ha acollit amb activitats pel Dia Mundial del Comerç Just al mes de maig, el Dia de la Pau el 21 de setembre i diferents presentacions de l’Agenda Llatinoamericana.

Des de Solidaritat i Cooperació us felicitem pel 20è aniversari i a seguir molts anys més.