AJORNAT FINS NOVA DATA
Conte KALOPSIA a càrrec de EUROPE DIRECT
És una representació basada en el conte editat per la Representació de la Comissió Europea a Barcelona ‘Kalòpsia: un planeta no tan diferent’ que explica de forma amena i dinàmica què és la Unió Europea i quins són els seus orígens i com de gran és la diversitat que uneix i enriqueix tots els seus ciutadans i ciutadanes.
"50 anys d'arquitectura", de Joan Figuerola i Joan Alonso
Hi intervindran:
Jordi Sardà (arquitecte) conversará amb Joan Figuerola i Joan Alonso (autors del llibre)
My dinner with André de Louis Malle a càrrec de Joan Figuerola
LLIBRE VERMELL DE MONTSERRAT I EL CANT DE LA SIBIL-LA
Josep Maria Gregori Cifré
Catedràtic emèrit del Departament d'Art i Musicologia de la UAB
Organitza:
Santuari de Misericòrdia amb el suport de l'Institut Municipal Reus Cultura
«Ocells insectívors : els millors aliats com a insecticides naturals» a càrrec de Gestió natural. Aquest taller ens ajudarà a conèixer els ocells que tenim aprop i que ajuden al control de diverses plagues. Construirem unes menjadores per tal que els ocells puguin venir a alimentar-se a la Biblioteca. Inscripcions a inscripcions.reus.cat
Èdip i Antígona versió de Carlota Subirós a càrrec de Carme Coca
T’agrada llegir? Vols expressar-te? Vine a compartir un espai de trobada per comentar la lectura llegida i emporta’t el llibre per a la biblioteca de casa teva!
Dia: 26 de maig
Horari: de 17.30 h a 19 h
Edat: de 14 a 16 anys
Lloc: Biblioteca Central Xavier Amorós
Preu: Gratuït