PRESENTACIÓ LLIBRE- El dilema de Viure de Carme Ripoll.
dl | dt | dc | dj | dv | ds | dg |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
|
|
|
|
|
|
Presentació del llibre a càrrec de Carme Ripoll.
[...] “Espero que el llibre pugui ajudar les persones malaltes a trobar les paraules per explicar el que els passa, i la gent del seu voltant, que puguin entendre’ls millor.” Un llibre tracta sobre el suïcidi i la necessitat d’esborrar estigmes. Concretament, l’autora reflexiona en primera persona sobre la seva relació amb la depressió, els motius dels pensaments de suïcidi i el trànsit cap a la superació de la malaltia. El dilema de viure contribueix a reconèixer la necessitat d’esborrar l’estigma de les malalties mentals parlant-ne obertament.
Carme Ripoll Martínez (Barcelona, 1945) és llicenciada en ciències de l’educació i escriptora. Des del 2011 ha publicat quatre novel·les, dos contes infantils i una dotzena de relats per a adults en diversos reculls i revistes. El dilema de viure és la seva cinquena obra, la primera de no-ficció i també la que es considera la més personal. [...]
[ Text extret de: El punt avui 11/12/2021 ]
Acompanyarà la presentació del llibre, l'ACPS (Associació Catalana per la Prevenció del Suïcidi) per aportar una visió psicosocial dels continguts de l'activitat.