EMOCIONS DE BUTXACA
| dl | dt | dc | dj | dv | ds | dg |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
|
31
|
|
|
|
|
|
|
- Biblioteca Central Xavier Amorós
- 17:30 h
El Cicle Emocions de butxaca aterra aspectes afectius i relacionals del nostre dia a dia que cal atendre conscientment. Hem pensat mai de quina experimentem les emocions i com ens afecten? Com podriem relacionar-nos perquè les experiències afectives siguin una oportunitat per a crèixer conjuntament?
Aquest activitat té l'objectiu de facilitar un espai de trobada familiar lúdic però també reflexiu.
En aquesta ocasió parlarem de la vida activa i el creixement personal com una aventura compartida plena d'oportunitats. Però clar, per a fer-ho és convenient posar en pràctica una sèrie de valors: l'optimisme, la curiositat, l'humor, la companyonia... Tots ells apareixen al món del conte seleccionat.
Llavors, quin conte és l'escollit? "Oh! Que bonic és Panamà" de Janosch.
SINOPSIS DEL CONTE:
El petit Ós i el petit Tigre són dos amics que, un dia, troben una caixa de plàtans baixant pel riu. A la caixa hi ha la paraula PANAMÀ impresa i ells decideixen que aquell és el país dels seus somnis. Aquella olor només pot provenir d’un indret paradisíac. Inicien, doncs, un viatge, en el qual coneixeran nous amics i es coneixeran molt més ells mateixos, per arribar… al seu Panamà.
CONTA-CONTES: 20 de maig a les 17:30h (Sala Infantil, Biblioteca X.Amorós). A càrrec de Maria Bravo.
CLUB DE LECTURA-LABORATORI: 22 de maig a les 17:30h (Sala Infantil, Biblioteca X.Amorós). A càrrec de l'equip tècnic de biblioteques municipals.
