El secret de la poció

dl dt dc dj dv ds dg

Dijous, 17/11/2022

Presenten:  Ariadna Millan, Marta Virgili, Núria Bosch, Roser Palomar

El secret de la poció” és una història de les que no es solen explicar: parla de bruixes, bruixots, màgia, encanteris i pocions… Però en aquest cas són bruixes i pocions ben autèntiques, d’aquelles que en qualsevol moment tothom pot tenir a casa.

A l’Alex li agrada llegir, pintar i jugar amb la seva mare però no ho pot fer sovint. Aquesta beu pocions i es converteix en bruixa però l’Alex no ho diu a ningú perquè és un secret. Un dia l’Alex està molt trista i el seu mestre se n’adona i l’ajuda tot explicant-li que pot confiar en ell. La nostra protagonista troba suport emocional en ell i en una educadora i això farà que la seva situació emocional millori.
“El secret de la poció” és una eina que ens obre la porta a començar a parlar de les addiccions, els secrets que se’n deriven,  les conductes abusives i les negligències dels adults.

--------

PRESTATGERIA PSICOACTIVA:  El Servei d’Adiccions i Salut Mental del HUSJR, el Servei Municpal de Biblioteques i la Regidoria de Salut (Escola Oberta de Salut)  uneixen esforços en aquest projecte del Pla d’Accions sobre drogues de Reus,  que pretén establir un espai permanent de diàleg amb la ciutadania, per tal de poder aportar informació contextualitzada, actualitzada, útil i veraç sobre el fenomen de consum de substàncies psicoactives a partir de la presentació de llibres i documents relacionats amb la matèria. Tots els llibres i documents presentats en la prestatgeria, queden com a fons bibliogràfic de la Biblioteca Municipal.