Final de clubs de lectura i homenatge a Joaquim Mallafrè.
Aquest 16 de juny a partir de les 5 de la tarda a la Biblioteca Central Xavier Amorós celebrem el "Bloomsday". El 16 de juny és la data assenyalada pels joyceans per celebrar el dia de Bloom, que fa referència al cognom del protagonista de l’Ulisses de James Joyce, Leopold Bloom.
Ermita de Jordi Llavina
I del cel van caure tres pomes de Nariné Abgarian
"Ruta per la Saviesa i el Desig" on descobrirem les principals inquietuds literàries de Joan Ferraté a càrrec de Dibuix i Educació
L'Estiu circular / Marion Brunet
Tinkers by Paul Harding
Contes a les Places i presentació del Joc de Lectura d l'estiu.
Sal i sol, històries que s'emporten les onades a càrrec de Sherezade Bardají
"herència" presentació del darrer treball discogràfic del duo a càrrec de Dani Ruiz i Oriol Estivill
Dias perfectos (2023) dirigida per Wim Wenders
Annabel Valdivia, presenta el seu llibre "Hasta que llegaste tú"
a càrrec del Pla Educatiu d'entorn.
L’objectiu és implicar i motivar a les famílies dels centres escolars en el procés lector dels infants i joves, proporcionant-los estratègies i recursos socioeducatius. Treballem a través de la història personal, de les experiències prèvies, des de la validació i el reconeixement de les pròpies emocions i dificultats en la criança. Oferim un espai de trobada per a aquelles famílies que senten la necessitat de compartir.