Activitats Dia Català del Llibre Infantil i Juvenil

Text d'en Gabriel Janer Manila

Celebrem el Dia Català del Llibre Infantil i Juvenil. Aquesta efemèride té l'objectiu de posar en valor el ric patrimoni literari català adreçat als infants, que té com a precursora la ploma de

Ramon Llull amb la redacció del llibre Doctrina Pueril en ple S. XIII i va ser presentada en el marc de les Jornades "Llum de Llull" celebrades els dies 17 i 18 de novembre a la Biblioteca Central Xavier Amorós de Reus.

Des de les Biblioteques Municipals, volem animar-vos a celebrar aquesta data enguany mateix amb actes a l'entorn del llibre infantil català, i especialment amb activitats que fomentin el coneixement de Ramon Llull. I si no teniu temps de gaire cosa, com a mínim us animem a compartir amb els infants del vostre entorn el text que ha fet expressament per a l'ocasió en Gabriel Janer Manila des de Mallorca, terra natal de Ramon Llull.

Serà molt interessant que registreu les activitats que organitzeu, per senzilles que siguin, en aquest formulari.

Moltes gràcies!