Premi Carme Romaní: un reconeixement compartit

Dilluns, 14/11/2016 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Dilluns 14 de novembre es va fer el lliurament del VIII Premi Carme Romaní a la Biblioteca Central Xavier Amorós per una representació del Grup de Treball de Biblioteques Infantils i Juvenils BibBotó del Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de Catalunya (COBDC).

Del projecte de lectura infantil que va presentar la biblioteca, Un espai propi, un espai comú, el jurat va destacar «el treball realitzat de foment de la lectura entre el públic infantil». Es referien als Clubs de lectura, el Programa Lexit, els Tallers de lectura, els Contes a cau d'orella, els Laboratoris, la Formació d'usuaris, les Visites guiades… Activitats que formen part de la programació habitual de la Sala Infantil de la biblioteca i que compten amb la participació de nombrosos col·laboradors.

Aquest premi suposa un reconeixement a la feina de formiga i anònima que es fa en les biblioteques infantils. Dilluns la Biblioteca Xavier Amorós el va compartir amb la regidora de cultura, Montserrat Caelles i els molts col·laboradors que van venir a celebrar la festa.

Vegeu: http://www.reus.cat/noticia/