No et quedis sense biblioteques!

Dimecres, 25/03/2020 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Encara no tens el carnet de les Biblioteques Públiques de Catalunya? No et preocupis, per tal que el confinament et sigui més amè ara te'l pots fer des de casa i utilitzar els serveis virtuals que us ofereix eBiblio: llibres, música, pel·lis...

I si tens el carnet però no recordes la teva contrasenya pensa que la pots restablir i cap problema per entrar a totes els serveis de les Biblioteques de la Generalitat que ho requereixin.

Vegeu la nota de premsa sencera del Server de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya amb tota la informació.