Les Biblioteques Municipals de Reus participen en la 43a edició del Parc de Nadal

Dijous, 21/12/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques col·laboren activament amb l'organització i dinamització d'una nova edició del Parc de Nadal de Reus. Concretament, han participat cedint una selecció bibliogràfica per a crear un espai de lectura familiar per a la primera infància, és a dir, per a infants de 0 a 5 anys i una taula amb cadires perquè la canalla puguin fullejar els llibres asseguts còmodament. A més a més, també s'ha cedit un expositor amb còmics i revistes per als joves que acudeixin al Parc de Nadal amb l'objectiu que puguin gaudir d'un temps de lectura i esbarjo entre activitat i activitat i que trobaran a la Zona Jove organitzada pel Casal de Joves de La Palma. En aquest espai, els joves també podran gaudir d'un tast del Concurs PoetrySlam, on els finalistes recitaran un dels poemes intrepretats amb els quals van participar a l'edició d'enguany del concurs. Les Biblioteques, tanmateix, participen de les activitats de dinamització de l'espai de teatre que estarà instal·lat al Parc de Nadal fent sessions de contacontes cada dia de 17 h a 17:30 h on el personal de les Sales infantils i narradors/es professional vindran a connectar l'oci i l'esbarjo amb el món de la lectura i els llibres.