La Torre dels llibres 2018

Dijous, 12/04/2018 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques Municipals de Reus s'afegeix a la iniciativa la Torre dels llibres.

Un joc lector que pretén construir el castell de llibres més alt, un 3 de 10 amb folre i manilles, amb els llibres llegits pels nens a les Biblioteques Públiques.

L'activitat durarà fins el 31 de maig i poden participar els nens i les nenes que vulguin llegir llibres de la biblioteca.

Un cop a la setmana es comptaran els llibres que s'han llegit i el nombre s'introduirà a l'apartat Posa els llibres a la pila de la web:  www.ximixesca.com/torredellibres

La Torre dels llibres es va posar en marxa per primera vegada a Hamburg l'any 2011, promoguda per l’escriptora alemanya de literatura infantil i juvenil Ursel Scheffler. Aquesta iniciativa ja porta, a data d’avui, més d’1 milió de llibres llegits, i ha assolit l’alçada de diferents torres i edificis emblemàtics de diverses poblacions d’Alemanya. Amb el consentiment i suport de la Sra. Ursel Scheffler, aquest és el tercer any que s’organitza aquesta iniciativa a Catalunya per a biblioteques i escoles.