A la Sala Infantil de les biblioteques celebrem el Dia Internacional del Llibre Infantil amb els autors locals

Dijous, 30/03/2017 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El dia 2 d'abril se celebra a tot el mon el Dia Internacional del llibre Infantil coincidint amb la data del naixement de l’escriptor danès Hans Christian Andersen. Una celebració en la que cada any participa la biblioteca per promocionar els llibres infantils i juvenils i la lectura entre els més joves.

Biblioteca Central Xavier Amorós: dimecres, 29 de març a 2/4 de 6 de la tarda
Biblioteca Pere Anguera: dijous, 30 de març a 2/4 de 6 de la tarda

Enguany l'hem celebrat amb quatre autors locals que han vingut ha explicar-nos els seus contes: l'Albert Asensio amb El banc blau; la Conxi Baraut amb Els japonesos fan 60 anys; la Marta Monserrate i la Maria Garriga amb La Keka i els ous màgics; i la Judit Robert amb El llibre de les bèsties.

En acabar les sessions tots ens hem acomiadat dels autors amb un fort aplaudiment per fer-nos gaudir d'una estona molt agradable i divertida.

Aquest any els llibres infantils i juvenils han sortit al pati!

D'alguna manera aquesta efemèride, per la proximitat en les dates, ens marca el tret de sortida per exposar les novetats infantils de la col·lecció local, que cada any duem a terme durant la trobada amb els autors locals per Sant Jordi.