Els clubs de lectura del Premi Atrapallibres i Protagonista Jove comencen a llegir els llibres finalistes

Dijous, 30/11/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

El Club de lectura Premi Atrapallibres i el Club Penya Atrapallibres enceten la seva tasca de jurat dels Premis Atrapallibres i Protagonista Jove 2024 llegint Temps de Haikus de JN Santaeulàlia i Vint-i-set dinosaures de Teresa Muñoz. Els nens/es que formen part dels clubs van valorar les qualitats literàries d'ambdues obres i, com a membres d'un jurat literari, van puntuar els diferents elements d'anàlisi com, l'ús del llenguatge, la història, les il·lustracions i la seva relació amb el text... D'aquesta manera cada nen/a argumentava de manera crítica i completa què li havia semblat aquestes dues obres. Els pròxims finalistes dels Premis Atrapallibres i Protagonista Jove que llegirà el jurat seran Filstrup de Jaume Copons, Oi que ens hem perdut, Alicia? de Pep Puig i El Museu Perdut de Marina Saez.