Contes a cau d'orella i cloenda del joc de lectura de l'estiu

Divendres, 18/09/2015 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Com estava previst, dimecres passat dia 16, es va posar punt i final al joc de lectura de l’estiu: ABRACADADRA POTA DE CABRA! En aquesta ocasió, la Regidora de Cultura Monserrat Caelles va donar els premis a a les famílies lectores i el premi "aixeca el vol" pels infants que han descobert la lectura. L’equip de la Biblioteca Xavier Amorós i el públic, van participar a més, del sorteig de diversos productes culturals que van ser entregats a les persones participants al joc.

A més a més es van explicar 3 contes russos amb motiu de l'exposició de Dostoievski que tenim a l'entrada de la Biblioteca

Us recordem que des del 14 de setembre,  la Biblioteca ja fa l’horari d’hivern: de dilluns a divendres de 10 h a 20 h. i dissabtes de 9.30 h a 13.30 h. Els dissabtes després de divendres festiu, la Biblioteca romandrà tancada.