Les activitats d'estiu a tota marxa

Dilluns, 26/07/2021 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Èxit de participació al conjunt de les activitats d'aquest estiu organitzades per les BMR des del dia 5 de juliol, tant per les adreçades al públic general com per les infantils.

A la Biblioteca Central Xavier Amorós cada dilluns hi ha una sessió del programa Biblioteques amb DO, amb la col·laboració de la DO Catalunya i Avellana de Reus. De moment tant "El suïcidi de Gabriel Ferrater" a càrrec del Safareig Poètic com la xerrada "Una arquitectura monumental per ala cultura del vi" a càrrec de Raquel Lacuesta, Premi Nacional de Cultura, han convocat un bon nombre de públic.

I cada dimecres a les 6 el programa de contes a la fresca. "Contes caminats" són petites rutes entre escultures i arbres amb la Maria Bravo que ens han transportat a diversos escenaris propers a la BCXA

El joc de lectura de l'estiu "Entra al joc dels tres camins", està animant a molta canalla a avançar pels camins mil·lenaris del saber de les dues biblioteques a partir de la lectura de llibres i l'assoliment dels reptes que es troben pel camí.

Per la seva banda a la Biblioteca Pere Anguera, els dilluns a les 6 hi ha l'activitat "A taula!: llibres i lectures" on han fet bones partides de Catan i Scrable amb un taulell gegant i els dimarts "Jocs tradicionals" on Biel Pubill, mestre d'Ascó ensenya a fer joguines meravelloses amb elements naturals,

I per si tot això sembla poc, les BMR també col·laboren amb Joventut en el projecte PLANET i Educació amb els Campus de l'Estiu Enriquit, farcits de fantàstiques iniciatives per a joves. Destaquen els tallers d'escriptura creativa i de còmic, a banda de les sessions LP que dimarts passat va protagonitzar Joan Reig d'"Els Pets" i el taller "Ficció digital".

Us deixem veure quatre fotografies per si us animeu a participar. Això sí, cal inscriure's prèviament a inscripcions.reus.cat o al correu [email protected]

Altres imatges: