"Llegir i dibuixar" el primer taller de lectura a la Biblioteca Pere Anguera

Dilluns, 25/01/2016 - Biblioteca Central Xavier Amorós

És un nou taller que ofereixen les Biblioteques Municipals de Reus a partir del mes de febrer. Es farà durant 7 dilluns consecutius de 5 a2/4 de 7 a l’espai Taller de la Biblioteca Pere Anguera. El taller té l’objectiu d’explorar els grans temes dels llibres  de la literatura universal amb el dibuix com a eina d’expressió i va dirigit a infants d’entre 8 i 12 anys. Cada participant recollirà els seus dibuixos en una carpeta de disseny exclussiu i se li prestarà un exemplar del llibre que es treballi.

Aquesta activitat té un carácter totalment novedós en l’àmbit de les biblioteques públiques i vol iniciar una línia de lectura en grup amb un important procés d’interiorització individual. Aquesta ocasió es treballarà El llibre de la selva, de Rudyard Kipling i el conduirà l’arquitecte Francesc Miguel que ja va fer uns tallers sobre aquest mateix llibre el passat mes d’octubre ala Biblioteca Central Xavier Amorós. Podeu fer les inscripcions a través del formulari