Les Biblioteques Municipals de Reus presents a la 2a Trobada pedagògica de Biblioteques Escolars

Dilluns, 29/05/2017 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Programa de la trobada

Aquesta segona jornada porta per títol "Treball en xarxa: sumar és guanyar!" i el seu objectiu és donar a conèixer la importància del treball en xarxa biblioteca escolar-serveis educatius-biblioteca pública i entorn, tot mostrant algunes experiències de treball en xarxa en els territoris.

Les Biblioteques Municipals de Reus participaran a la Taula Rodona "Junts fem +". Hi participen: Cristina Garreta (Directora Biblioteques Municipals de Reus), Jordi Dolcet (assessor de biblioteca escolar, CRP Sant Vicenç dels Horts), Flora Grané (coordinadora Pla Lector Bages Sud), Xavier Ginestet (cap d’estudis de l’Institut Pla Marcell de Cardedeu), Montse Vall (coordinadora BE Escola Les Savines) i com a moderador Pere Mayans (cap del Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics).