LECTURA I DISCAPACITAT

Divendres, 02/12/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Una de les tasques que tenim a les biblioteques en matèria de literatura infantil és garantir que tots els nenes i les nenes accedeixin a la lectura en igualtat de condicions, sobretot, a la lectura com a font de plaer. Però no tots els infants tenen les mateixes capacitats...

En el marc del Dia Internacional de les persones amb Discapacitat que és celebra el 3 de desembre, les Biblioteques Municipals volem recomanar el llibre que acaben de publicar la bibliotecària Susana Peix i la psicòloga Meritxell Almirall «LECTURA I DISCAPACITAT: QUÈ, QUI I COM». Un llibre útil, necessari i divulgatiu per a professionals, pares i tothom qui vulgui conèixer bones opcions de lectura per a petits amb discapacitats.