La biblioteca Central Xavier Amorós serà seu electoral el 14 de febrer

Dijous, 11/02/2021 - Biblioteca Central Xavier Amorós

A les properes eleccions del diumenge 14 de febrer al Parlament de Catalunya, la Biblioteca Central Xavier Amorós serà col·legi electoral, com a espai alternatiu a l’Institut Baix Camp.

L’amplitud i alçada de la Sala Central s’adeqüen bé a les exigències dels diferentscol·legisen aquest moment de pandèmia. Tots els responsables de l’Ajuntament mobilitzats per aconseguir que la jornada transcorri amb normalitat i amb totes les garanties necessàries, han previst un protocol d’actuació durant tot el dia i també a posteriori, per garantir la seguretat sanitària amb l’obertura del servei normalitzat de biblioteca el dilluns 15 de gener.

Malauradament, els treballs preparatoris no seran compatibles amb el servei públic, i per aquest motiu, la Biblioteca Central no obrirà el dissabte 13 de febrer al matí, com té costum de fer. Així i tot, tothom que necessiti un espai d’estudi o el préstec d’un document el podrà fer a la Biblioteca Pere Anguera, de 10 a 14 del migdia.

Aprofitem aquest espai per recomanar-vos la lectura de dos llibres per a conèixer millor el Parlament de Catalunya, una de les institucions més importants del nostre país, que configurarem entre tota la ciutadania aquest diumenge:

SOBREQUÉS, Jaume i VIVENS, Francesc. El Parlament de Catalunya. Barcelona: Publicacions del Parlament de Catalunya, 2004 BCXA 328 SOB

Petita història del Parlament de Catalunya. Il·lustracions de Pilarín Bayés. Barcelona: Mediterrània, 2005 BCXA I32 PET