Final «Som Ferrater»

Divendres, 22/04/2022 - Biblioteca Central Xavier Amorós

TOT A PUNT per la final de la Poetry Slam «Som Ferrater» Serà el 23 de maig als jardins de la Biblioteca Central Xavier Amoròs a les 6 de la tarda.

Participen els alumnes de secundària guanyadors de la passada semifinal: Meriem Kabir  (I.Baix Camp), Aleix Guerra (I.Domènech i Montaner), Sergi Sánchez (I.Gabriel Ferrater), Ana Bondesio Tejero (I.Gaudí), Ismail Moussati Hamdi (I.Josep Tapirò) i Imane Kachar (I.Salvador Vilaseca). El premi pel guanyador és una tauleta patrocinada per BEEP informàtica.

La vetllada comptarà també amb diverses actuacions d'alumnes dels instituts participants i acabarà amb la de Salva Soler, l’slamer multi premiat i qui ha impartit els tallers de la Poetry Slam «Som Ferrater».

L'acte està obert a tots els públics!