Economies transformadores

Dilluns, 22/02/2021 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Aquesta setmana us fem arribar aquesta bibliografia  sobre Economies transformadores en el marc del programa Biblioteques sense Fronteres que introduïm en les nostres activitats de Fem consciència.

El programa Biblioteques Sense Fronteres, compromeses amb un món més just és una iniciativa del Servei de Biblioteques del Departament de Cultura i l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament de la Generalitat de Catalunya.

El seu objectiu és apropar al públic de les biblioteques de Catalunya el coneixement i la comprensió davant de les situacions de vulneració de drets humans, i facilitar els recursos per l'acció, contribuint així a la construcció d'una ciutadania global transformadora.

L'edició 2020 està dedicada a les economies transformadores.

Aquest programa ofereix una bibliografia especialitzada sobre les economies transformadores. Des de les Biblioteques Municipals de Reus hem analitzat la bibliografia i l'hem adaptat al nostre fons. Us hem marcat tot allò que tenim de la bibliografia de les Biblioteques de la Generalitat de Catalunya i hi hem afegit aquells llibres que consten en els nostres fons però no quedaven reflectits a la bibliografia.

Altres activitats que us proposem són:

Dimecres 24 : L'hora del conte virtual «Amb gust de cafè» de Carles Cuberes.

Dijous 25: Activitat per l'escola Sant Bernat Calbó «La Binta i la gran idea» dins del programa Alta veu, impulsat per Biblioteques Municipals.

La visita a l'exposició virtual «connecta't amb les economies transformadores»

Participar en la comunitat virtual «Fanàtiques per les economies transformadores» a través de la plataforma Tellfy. Durant els mesos de març i abril dedicada a «Economies feministes» , i maig i juny a «Soberania alimentària»