Activitats d'estiu a les Biblioteques Municipals

Dimarts, 27/06/2023 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Aquest estiu les Biblioteques Municipals de Reus us proposen propostes refrescants, molt interessants i per a tothom.

Comencem amb el programa infantil de «Contes a la Fresca» durant tot el mes de juliol a la Biblioteca Xavier Amorós.

Pel públic adult encetarem les jornades «Biblioteques amb DO» el dia  3 de juliol i cada dilluns a les 7 de la tarda, tot un clàssic de la programació d’estiu de les BMR. Complementat amb el Club de Lectura del llibre «El sorteig», de la Pilar de los Hielos.

Seguirem els dilluns d’agost amb la programació del cicle «Chill Out», amb la novetat que estrenem nova direcció artística de la mà de David Fernández.

Com a novetat destacar l’estrena d’uma ruta musical, amb Fito Luri al capdavant, dins del marc del cicle «Passos de Literatura», que proposa un recorregut pels principals escenaris de la vida de Xavier Amorós a la ciutat de Reus. Es faran dues rutes al juliol i dues rutes a l’agost.

Pels joves s’han programat diversos tallers durant el mes de juliol: un taller de literatura creativa, un taller de collage, un taller de Manga i el taller d’andròmines de paper.

A banda, destacar el Joc de Lectura de l’Estiu, a les dues biblioteques, i  l'«Alta veu, Grans Lectors», amb l’obra «El camí dels Morts» totes dues activitats amb la figura de Xavier Amorós com a fil conductor.

Finalment destacar tres activitats que es duran a terme a la Biblioteca Pere Anguera, que són: ABC de Jocs, Llegim videojocs!! i Enrola’t, jocs de rol a càrrec de l’associació Jocs & Rol.

Si esteu interessats i en voleu saber més detalls, no dubteu en contactar amb les Biblioteques Municipals de Reus o consultar la web de biblioteques.reus.cat