Visita de la gent gran a la Biblioteca Pere Anguera

Dissabte, 16/01/2016 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Membres del Consell Municipal de la Gent Gran, els casals municipals de la gent gran, l'Associació de Dones 2000 i de les Aules d'Extensió Universitària de la Gent Gran de la URV han visitat aquest dijous la Biblioteca Pere Anguera, en el marc d'un cicle de visites a diferents espais patrimonials de la ciutat que organitza la Regidoria de Serveis a la Ciutadania i Gent Gran.

L'activitat d'aquest dijous ha estat conduïda per la directora del servei municipal de Biblioteques, Cristina Garreta, que ha realitzat els comentaris durant la visita al nou equipament obert al públic recentment a la zona de Mas Iglesias.

La regidora de Serveis a la Ciutadania i Gent Gran, M. Dolors Sardà, ha participat en aquesta visita i ha subratllat la importància de la col·laboració entre les diferents entitats i col·lectius de gent gran per treballar en activitats formatives, com aquest cicle de descoberta del patrimoni.

Durant les pròximes setmanes és previst que continuï aquest cicle d'aproximació a la cultura local amb noves visites a equipaments municipals, un dels quals l'Arxiu de Reus. A més, també es farà un itinerari per la ruta del vermut de Reus.