Obrim el termini d'inscripció als Clubs de Lectura del curs 2015/2016

Divendres, 14/08/2015 - Biblioteca Central Xavier Amorós
Aquest any -tal com ja vàrem fer l'any passat- per poder participar als clubs de lectura us heu d'inscriure al web de la biblioteca clubs de lectura/inscripcions. En cas que tingueu cap problema per a omplir el formulari del web adreceu-vos als taulells de la biblioteca i us ajudarem a emplenar-lo.

Penseu que per a la gestió dels llibres i el bon funcionament de l'activitat necessitem saber i limitar el nombre de participants a cada club; és per aquest motiu que a partir d'avui i fins que quedin cobertes les places podeu fer la vostra inscripció.

A excepció del club de lectura llegir el teatre, tots els clubs comencen el mes de setembre. Un cop inscrits ja podeu venir a buscar el vostre exemplar per començar a llegir el llibre del mes de setembre.