Les Biblioteques Municipals de Reus presenten l'experiència de “La Penya dels Signes” al Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya

Dijous, 04/05/2017 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les Biblioteques Municipals de Reus participen activament el pròxim 8 de maig a la jornada matinal d'intercanvi d'experiències sobre clubs de lectura infantils i juvenils que es realitza en el marc de la 33ª edició del Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya, que es porta a terme del 2 al 14 de maig a Mollerussa (Pla d'Urgell). Les biblioteques reusenques hi presentaran l'experiència del club “La Penya dels Signes”, que des de fa uns anys es dinamitza amb molt d'èxit entre lectors joves de la ciutat.

El Grup de Treball BibBotó del Col·legi Oficial de Biblioteconomia i Documentació de Catalunya, la Central de Biblioteques de Lleida i el Consell Català del Llibre organitzen la sessió d'intercanvi d'experiències en la qual es presentaran clubs de lectura infantils i juvenils de diferents biblioteques d'arreu de Catalunya.

La representant de la biblioteca infantil de les Biblioteques Municipals de Reus Dolors Bargalló oferirà la ponència “Penya dels signes: passant passant per la lectura ens anem enganxant”. El format d’aquest club no gira a l’entorn d’una única lectura sinó a partir de les propostes diverses a l’entorn d’un tema, un gènere o un autor fetes per la dinamitzadora i els mateixos participants. També és una fórmula per anar descobrint lectures imprescindibles d'autors universals i especialment dels catalans.

(Font Reus.cat)