Finalitzen els clubs de lectura de la Biblioteca del curs 2015-2016

Dijous, 16/06/2016 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Els clubs de lectura de la Biblioteca finalitzen les seves activitats d'aquest curs 2015-2016. Com cada any, durant el període d'estiu, els clubs s'aturen dos mesos per a fer vacances. Es tornaran a posar en marxa el mes de setembre fins al mes de juny següent.

Alguns dels clubs han finalitzan amb alguna activitat extraordinària, així, el club de poesia va finalitzar amb la presència de la poetessa Dolors Miquel; i els clubs de literatura A i B, van finalitzar amb un acte conjunt amb una activitat anomenada "Avui també és Sant Joan" amb la presència de l'autor Melcior Comes i Núria Vendrell. El dia 1 de juliol l'autora Coia Valls anirà a la residència ICASS a finalitzar el club de la residència.

Totes aquestes activitats han comptat amb la col·laboració de la DO Siurana.