Finalitza el Cicle Biblioteques amb DO

Dimecres, 29/07/2015 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Dilluns 27 es va celebrar la darrera de les sessions de Biblioteques amb DO incloses dins el programa de l'Estiu a la Fresca. En aquesta darrera ocasió es va fer un maridatge entre el vi i l'art, en concret el gravat. El públic va tenir ocasió de repetir l'experiència que uns mesos abans havia fet el col·lectiu d'artistes "Entinta": Fer el tast de 5 vins de la DO Catalunya i destriar les diverses sensacions que provocaven cadascun. Alguns dels artistes van ser-hi presents i van poder explicar de viva veu la seva obra. El conjunt de gravats del col·lectiu restaran exposats a la biblioteca durant tot el mes d'agost. L'acte va comptar amb la presència de Montserrat Caelles, Regidora de Cultura, Joventut i Promoció de ciutat.