Exposició "Eduard Toda: bibliòfil, mecenes de biblioteques i mestre de bibliotecàries" a la Biblioteca Pere Anguera

Dimarts, 27/09/2016 - Biblioteca Pere Anguera

De l'1 a l'11 d'octubre la Biblioteca Pere Anguera acollirà aquesta exposició per aproximar una singular i poc coneguda faceta d'Eduard Toda a la zona sud de la ciutat.

Les Biblioteques Municipals han programat també dues sessions de llegendes d'Escornalbou i Poblet com a llocs molt emblemàtics per Eduard Toda . La narració dels contes anirà a càrrec del grup de Mestres Àvies Recuperadores de Contes (MARC) Dimecres els explicaran a la Biblioteca Central Xavier Amorós, dins la programació dels “contes a cau d'orella” a 2/4 de 6, i dijous els explicaran a la Biblioteca Pere Anguera, dins el cicle “La cotorra m'ha dit...” a la mateixa hora.