Es presenta en roda de premsa CIBERLITERATURA

Dimecres, 22/03/2017 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Les II Jornades de Literatura Digital, que porten el títol de "CIBERLITERATURA: literatura més enllà dels llibres", han estat presentades en roda de premsa aquest matí a la Biblioteca Central Xavier Amorós per part de la regidora de Cultura Montse Caelles, la directora de les Biblioteques Municipals Cristina Garreta, el president del Centre de Lectura Xavier Filella i, el comissari de les jornades Aleix Cort.

En les declaracions tots han destacat la importància que suposa apostar per les accions i tendències més innovadores i, a vegades arriscades, com a manera de situar la ciutat de Reus en els mapes internacionals. Per altra banda, Cristina Garreta ha comentat que el paper de les biblioteques ha de ser el d'apropar la literatura digital a la ciutadania en general i d'aquesta manera evitar que es quedi en cecles reduïts.

Així doncs, el programa de les Jornades i les instal·lacions que les acompanyen han quedat definits i es poden consultar en aquesta mateixa web.