Entregats els premis del 1er concurs "Booktubers"

Dimarts, 25/04/2017 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Aquest diumenge al matí a la plaça del Mercadal es van donar els premis del primer concurs de booktubers organitzat per Canal Reus, amb el suport d'Òmnium Baix Camp i la col·laboració de l'Àrea d'Ensenyament i Política Lingüística de l'Ajuntament de Reus, les Biblioteques de Reus i el Centre de Normalització Lingüística de l'Àrea de Reus Miquel Ventura,.

La participació ha estat molt alta, 26 vídeos de diferents instituts de la ciutat, dels quals 4 n'han resultat guanyadors:

Premi 'Booktube Popular' (el més votat pels usuaris): 'A la recerca del llibre perfecte/Les Sherlocks dels llibres' d'Andrea Martínez i Lubna Khannach, alumnes de l'INS Josep Tapiró.

Premi 'Booktube Lingüístic' (el que millor utilitza la llengua catalana): 'El dimoni dels nombres' de Marta Pitarch, alumna de l'Escola Maria Rosa Molas.

Premi 'Booktube Creatiu' (el que millor utilitza l'enginy i les noves tecnologies): 'Retrum' de Valentín Igual i Adrià Langheinrich, alumnes de l'INS Baix Camp.

Premi 'Booktube Clàssic' (el que millor presenta una valoració d'un llibre clàssic): 'El Petit Príncep' de Sergi Escribà, Shakira Ferré, Abril López i José Alexis Muñoz, alumnes de l'Escola Sant Josep.

La biblioteca ha reunit totes les propostes bibliogràfiques que ens han fet els participants i les podeu trobar a les Biblioteques Municipals de Reus. Veureu que tot són llibres per a joves recomanats per joves, creiem que us poden interessar molt.

Consulteu el llistat que us hem adjuntat!

Més informació: