Comença el Joc de lectura de l'estiu d'adults

Dilluns, 03/07/2017 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Els llibres han declarat la revolució.

Volem ser llegits!

Presentació:

Diferents llibres de les nostres biblioteques han decidit proclamar i escampar la revolució per la ciutat de Reus. Al crit de Volem ser llegits!, els revolucionaris de paper han decidit amagar-se per diversos llocs emblemàtics de la geografia reusenca, esperant a ser trobats per lectors afamats d'històries revolucionàries.

El tema d’enguany del Joc de lectura de l’estiu ha estat seleccionat per les bibliografies ClijCat, i els llibres corresponen a part d’aquesta bibliografia.

En què consisteix el joc:

El joc consisteix en trobar deu llibres que s'han amagat en diversos espais de la ciutat. Un cop trobats, els participants se'ls podran endur a casa en préstec. El guanyador/a del joc de lectura de l'estiu és aquell/a participant que més llibres hagi trobat i llegit.

Com trobaran els participants del joc els llibres amagats?

Els trobaran gràcies a deu codis QR  que indiquen les coordenades precises de la ubicació dels llibres. Aquests codis es poden trobar al final d'aquesta pàgina. en una cartilla de paper (demaneu-la a les biblioteques) i a les xarxes socials   de les biblioteques.

Un cop tingueu els Codis QR, els haureu d'escanejar amb qualsevol aplicació de lectura de Qr's que trobareu a  i a l'  i us indicaran a través de l'aplicació  on es troben exactament els llibres.

Els 10 codis QR amb la posició exacta dels llibres són els següents:

Volem ser llegits!